21 Ağustos 2013 Çarşamba

Yozgat'ta otaku buldum :3

    İstanbul'da bulamadığım otakuları Yozgat'ta bulmak fazlasıyla acıttı canımı lakin epey de sevindim. Neyse anlatıyorum: Ailecek gittiğimiz düğünde bizim kızlar miskete düşerkene arkamı döndüm ki  bir de ne göreyim?! Lawliet kolyesi takmış bir kız! Dedim bu kız ya animeci ya da isminin baş harfi L diye almış kolyeyi. Tabi animeci her ihtimali düşünür rezil olmamak için.

   Ben bu kızı sürekli gözetlerken gözetlerken birden özgüven geldi ve kıza -kolyene bakabilir miyim? diye salakça bi muhabbet oluşturmaya çalıştım. Sonra ryuzaki dedim.  Evet dedi. Sende miiiiii? dedim sevinçli sevinçli :D Kız da evet death note dedi. (anlaşma dilimize bak asdfghj)  Sonra tanıştık, hangi animeleri izlediğimizi söyledik, önerileştik.... Sonra hastaydım zaten burnum falan akıyodu daha fazla rezil olmiim dedim asdfgh :D

    En büyük aptalığımsa hiçbir iletişim adresini almamam. Neysekii adı Dilara'ydı, adı Dilara olan çok otaku yoktur dimii?

0 yorum:

Yorum Gönder