12 Eylül 2013 Perşembe

TASOGARE OTOME X AMNESİA (YORUMLAMA)




Aslında korku animesi olmasına rağmen beni hiç korkutmamış korkutmamasının üstüne yer yer güldürüp, romantizm olmasına rağmen pekte romantizm duygusunu hissettiremeyen bir animeydi. Ta kii final bölümüne kadar. Şimdi den sonra söylediklerim spoiler olacak mı hiç kestiremiyorum ama şüphelenenler hiç okumasınlar asdfghjkl


Zaten animenin son bölümünü romantik anime olarak değerlendiricem. Bu hayalet kızımız kaybolurken sanki bir parçam kopmuş gibi hissettim. Hele o sesi gittiğinde hıçkırdım, yavaş yavaş ağlamaya başladım. Bi de ilk defa romantik bir anime de ağlıyordum. Bunda yukarıda ki şarkımsı sesi koymalarının da büyük etkisi var asdfg Sonra kapı çaldı animenin ortasında bi sarsıls-dım bi yıkıldım resmen :D Tüm romantizm bozulmuştu. Onun üstüne yuuko SPOİLER>>>>>>tekrar gelmesi zaten büyük hayal kırıklığıydı benim için. ''Öyle anime mi olurmuş nan'' dedirtti bana. O kadar ağladım boşa gitti resmen. Gelmeseydi zaten hayatımın en iyi romantik anime finalinin tahtını kapacaktı. Neyse ki şimdi Lovely Complex e başladım baya gülüyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder